dimecres, 16 de maig del 2018

Reflexió personal sobre l'assignatura

En aquesta assignatura hem tractat diverses ferramentes incloses en el software dels ordinadors de la facultat:

- GIMP, amb la que hem realitzat edició de fotografies, o creació d'imatges.
- OpenShot, el programa d'edició de vídeo amb que editarem i crearem el curtmetratge narratiu.

També ferramentes online:

- Playposit, per a la creació de preguntes interactives dins d'un video ja creat, i així utilitzar-los com a recurs en classe.
- Symbaloo, un marcador social que ens pot ajudar per crear un PLE (Entorn Personal d'Aprenentatge)
- WebQuest (Google), ens ha permés crear una pàgina web sobre un tema, en aquest cas el reciclatge.
- PowToons, ajuda a crear una presentació sobre l'assignatura, en aquest cas, o algún altre tema, d'una forma més dinàmica i divertida.

D'altra banda també hem tractat temes relacionats amb les tecnologies que estàn íntimament relacionats amb la nostra vida quotidiana, com és el cas de les llicències de Creative Commons, Wikiloc, Drive, Blogger, Qüestionaris Google Forms, etc.

Per tant, l'úsde ferramentes tecnològiques ha introduït canvis i ha modificat la meua forma d'aprendre de manera que m'ha permès conèixer noves ferramentes de treball, a més de millorar l'ús que tenia sobre algunes que ja coneixia i hem conegut amb més profunditat a classe, així com ensenyar-me noves utilitats. Per açò, m'ha preparat un poc més per al món docent, ja que hem conegut a fons recursos que podem utilitzar en el nostre futur per fer més dinàmica l'ensenyança de continguts per als xiquets de les nostres futures aules.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada